The Definitive Guide to شرکت وب مهر

Wiki Article

هاشمی رفسنجانی در پایان سخنان خود مجددا بر عمل به قانون كه مورد تاكید رهبری بود، تاكید كرد و گفت: با توجه به استقرار دولت و ركود بوجود آمده در جامعه، باید با توجه به قانون برای حل این مسائل اقدام كرد.

وي تاکيد کرد که ما مسير دستيابي کامل به تکنولوژي صلح آميز هسته اي را طي مي کنيم و فکر نمي کنيم که ميدان رقابت نظامي تسليحاتي مناسب افکار اسلامي ما باشد.

در حقیقت درج این موارد الزامی نیست اما به بهتر شدن مهر کمک شایانی می‌کند.

به گزارش "تابناک" آيت الله هاشمي رفسنجاني امروز چهارشنبه در اولين مصاحبه خود بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران در گفت وگو با شبکه خبري "العالم" اظهار داشت: تحميل جنگ عليه ايران و هچنين تبليغات فراواني که هنوز عليه ما صورت مي گيرد عوامل و علل متعددي دارد که يکي از آن پايبندي به اصول انقلاب و حمايت مستمر ما از فلسطين است.

سپس هیات رییسه درخواست را به كمیسیون تحقیق جهت بررسی ارجاع خواهد داد و در صورت بررسی كمیسیون تحقیق و موافقت این كمیسیون، موضوع به رای نمایندگان خبرگان گذاشته خواهد شد.

امروز سه دهه پر فراز و نشیب از روزی که امام راحل(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد می‌گذرد و با توجه به این که مبارزه مستضعفین با مستکبرین و تلاش برای احیای اسلام و حاکمیت قوانین اسلامی، مطلوب وجدان‌های بیدار و فطرت‌های پاک و سالم است، امروزه روز قدس به نمادی برای مبارزه با ظلم و ستم و تلاش برای احیای حقوق همه مظلومان جهان تبدیل شده است و در این روز نه تنها مسلمانان، بلکه همه ستمدیدگان و مستضعفان و آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان، یک‌صدا بر سر ظالمان و مستکبران جهان فریاد می‌زنند و حقوق تضییع شده محرومان و مظلومان جهان را از قدرت‌های سلطه‌جو و تمامیت‌خواه طلب می‌کنند.

وی در تبیین دستاوردهای انتخابات دهم گفت: در این انتخابات توانستیم چهره جدیدی را از مردم خوزستان به نمایش بگذاریم و ثابت کردیم که خوزستانی ها علاوه بر اینکه مرد جنگ هستند، مرد سیاست و اداره مملکت نیز می باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مثبت من در انتخابات و در مناظرات تلویزیونی، ارائه برنامه و راهکارهای توسعه کشور بود.

نه، خودش به هیچ وجه از ریاست مجلس خبرگان استعفا نخواهد داد. مگر اینکه مجلس خبرگان در سال آینده، هنگام انتخاب هیات رئیسه، زیر فشار به هاشمی ریاست هاشمی رای ندهد و گر نه هاشمی در مقام رئیس مجلس خبرگان باقی خواهد ماند؛ زیرا هاشمی باقی ماندن در مسند ریاست مجلس خبرگان را تکلیفی برای خودش و لازمه تثبیت و بقای نظام می داند.

نامه احمد صدر، عزت الله سحابی و ابراهيم يزدی، به مدير کل صندوق بين المللی پول

در اين ميزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسيب شناسي ترويج علوم انساني غربي در دانشگاه‌ها، پيامدهاي سياسي و اجتماعي تبعيت نخبگان و فعالان سياسي از نظريات غربي بدون توجه به شرايط عيني ايران، آسيب شناسي حوادث و رويدادهاي عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح هاي سياسي و برخي مسائل و حوادث اخير بحث و بررسي شد.

با توجه به تمامی این دلایل بهترین کار طراحی سایت وکالت است. در واقع با طراحی سایت وکالت شما به عنوان یک وکیل مزایای زیر را خواهید داشت :

وی همچنین بر این باور است که هاشمی در صورت کنارگذاشته شدن از مناصب انتصابی اش، از ریاست مجلس خبرگان کناره گیری نخواهد کرد.

مدير کل صندوق بين المللی پولواشنگتون دی سی، ايا لات متحده آمريکا

Report this wiki page